Στο ίδιο έργο θεατής παραμένει, διαχρονικά, ο Ελληνικός λαός, που βλέπει ότι το μόνο πράγμα το οποίο αλλάζει να είναι οι διαχειριστές της διαφθοράς, είτε πρόκειται για υπόθεση Novartis, είτε για την εκποίηση της Δημόσιας περιουσίας από το ΤΑΙΠΕΔ, είτε για το σκάνδαλο της αγοραπωλησίας του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού ή για τον ΟΠΑΠ δήλωσε ο Επικεφαλής της Ομάδας Κοινωνικής Εγρήγορσης (ΟΚΕ), Βασίλης Αναστασόπουλος.
Οι υποθέσεις αυτές θα πρέπει να έρθουν στο φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με όσα είπε στη Βουλή ο Αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, κ. Ιωάννης Αγγελής, ο οποίος ζήτησε την επανεξέτασή τους, με την ΟΚΕ να είναι ο βασικός καταγγέλλων σε αυτές.
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορείς να βαδίζεις σε εκλογές, έχοντας τέτοια σκάνδαλα κουκουλωμένα, θέτοντας το ψευτοδίλημμα στους πολίτες, ποιο κόμμα θα τα συγκαλύψει καλύτερα!
Βασική προϋπόθεση άσκησης της εξουσίας αποτελεί η εντιμότητα και το ήθος, που πρέπει να διέπει τον κάθε υποψήφιο και αυτός είναι ο λόγος που η ΟΚΕ εδώ και 28 χρόνια μάχεται κατά της διαφθοράς, έχοντας σαν όραμα την επικράτηση της καθαρότητας στο Δημόσιο βίο.
Ένα βραβείο τούς ανήκει , γιατί τό κουκούλωμα συμβάλλει στήν κοινωνική ειρήνη καί ομόνοια …..
Το πρόβλημα είναι οτι η εντιμότητα και το ήθος βρίσκονται σε ηθικούς και έντιμους ανθρώπους, δηλαδή σε ανθρώπους που αυτοπειθαρχούν, αποδέχονται με υπευθυνότητα τις αποφάσεις τους και αναλαμβάνουν με θάρρος το όποιο κόστος αυτών, φιλοσοφούν, είναι φιλαλήθεις και έχουν ‘γνώθι σαυτόν’. Οι ηθικοί και έντιμοι άνθρωποι όμως, ασχολούνται στη ζωή τους, πρωτίστως, με πνευματικές αξίες και επιδιώκουν την ένωσή τους με το θείο (τη θέωση), με τον ανώτερο εαυτό τους, είναι άνθρωποι που αγαπούν τον άνθρωπο και ολη την ανθρωπότητα, δεν επιδιώκουν ούτε τη δόξα, ούτε τον πλούτο, γι’ αυτό και δεν επιθυμούν να άρχουν, να εξουσιάζουν δηλαδή τους συνανθρώπους τους, ούτε επιδιώκουν το κέρδος με κάθε μέσο (δεν τους εκπροσωπεί η ανήθικη θέση του ‘ο σκοπός αγιάζει τα μέσα’) έτσι δεν θα επιδιώξουν ΠΟΤΕ να ασχοληθούν με την ‘πολιτική’ στο ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ που δεν είναι δημοκρατικό, αφού ενας αποφασίζει για όλα και όποιος έχει αντίθετη άποψη εξωβελίζεται απο το μαντρι κακήν κακώς, χωρίς να λογοδοτεί (αφού προστατεύεται απο το Αρθρο 86 Σ., που ερχεται σε σύγκρουση με το Αρθρο 4 σ., περι ίσότητας ολων των πολιτών) (το οποίο είναι ενα πυραμιδικό σύστημα) καταπιέζοντας – εκμεταλευόμενοι- τους καλοπροαίρετους, τους αγαθούς, τους εντιμους, νομοταγείς ή τους αδύναμους (πνευματικά ή σωματικά) πολίτες. Πιστεύω λοιπόν, πως για να αλλάξει ο τρόπος διακυβέρνησης πρέπει να αλλάξει η βάση των ψηφοφόρων, ο λαός δηλαδή. Οταν ο λαός, το έντιμο, ηθικό μέρος της κοινωνίας, αφυπνιστεί και απαιτήσει με νόμιμα μέσα, να επιβληθεί ηθική στους ‘αρχοντες’ του τόπου και τιμωρία, μόνο τότε, υπάρχει ελπίδα για αποκατάσταση της Δημοκρατίας (μόνο ένας ηθικός άνθρωπος μπορεί να απαιτήσει και να διεκδικήσει ηθική αποκατάσταση, αποκαλύπτοντας την αλήθεια, ποτέ ενας φαύλος , διεφθαρμένος και ανήθικος που κρύβεται ο ίδιος και φοβάται την αποκάλυψη και την αλήθεια). Επειδή ο λαός είναι διαιρεμένος και οι δυτικές κυβερνήσεις έχουν αναπτύξει τα δικά τους συστήματα αυτοπροστασίας και συνέχειάς τους στο διηνεκές, μέσω των εκλογών και της ψηφοθηρίας, με διορισμούς στο δημόσιο και διαπλεκόμενα συμφέροντα, ο αριθμός των ανήθικων και διεφθαρμένων πολιτικών και πολιτών υπερτερεί κατα πολύ των ηθικών, καλοπροαίρετων και έντιμων ανθρώπων, η φωνή των οποίων φιμώνεται ή χάνεται μέσα στο γενικό θόρυβο των ελεγχόμενων και διαπλεκόμενων, με την εκάστοτε κυβέρνηση ‘αμερόληπτων’ ΜΜΕ.